Kind of institution
Institution of higher education
Scientific directions of activity
Humanities and arts
Mathematical sciences and natural sciences
Social sciences
Technical sciences
Types of scientific and technical activity
Дослідження та розробки в галузі архітектури та будівництва
Дослідження та розробки в галузі геодезії і розробки корисних копалин
Дослідження та розробки в галузі геологічних наук
Дослідження та розробки в галузі державного управління
Дослідження та розробки в галузі економічних наук
Дослідження та розробки в галузі енергетики
Дослідження та розробки в галузі загальнотехнічних наук
Дослідження та розробки в галузі металургії, обробки металів, виробництва машин та устаткування
Дослідження та розробки в галузі мистецтвознавства
Дослідження та розробки в галузі педагогічних наук
Дослідження та розробки в галузі приладобудування та електроніки
Дослідження та розробки в галузі транспорту
Дослідження та розробки в галузі фізичного виховання та спорту
Дослідження та розробки в галузі філологічних наук
Subtypes of scientific and technical activities
Архітектура
Будівництво
Геодезичні науки
Геологічні науки
Демографія, економіка праці та соціальна політика
Державне управління
Економіка видів діяльності
Економіка підприємства та управління виробництвом
Економіка природокористування й охорони навколишнього середовища
Енергетика
Інформатика та кібернетика
Механізми регулювання економіки
Механіка
Мистецтвознавство
Мовознавство
Педагогічні науки
Психологічні науки
Радіотехніка і телекомунікації
Соціологічні науки
Фізичне виховання та спорт
Фінанси, грошовий обіг і кредит
Функціональне (галузеве) машинобудування
Description
National University «Yuri Kondratyuk Poltava Polytechnic» implements a comprehensive activity that includes: organizing and ensuring a high-quality educational process for obtaining higher education, training highly qualified scientific personnel, conducting fundamental, applied and interdisciplinary research, including experimental and laboratory research. Special attention is paid to the development of scientific schools, the formation of a youth scientific environment, and the integration of domestic science into the international space.