Дослідна експлуатація

Інструменти для спільного написання статей

Більшість світових технологічних та медичних інновацій розпочалися з наукової роботи. Щорічно публікується понад два мільйони наукових праць, а також багато інших технічних звітів та презентацій. Вчені в наукових колах та промисловості витрачають багато часу на написання, перегляд та публікацію цих статей; це багато адміністративних та паперових завдань. Ми побачили спосіб, як ми могли б заощадити час на виконання цих завдань, зробивши весь процес академічної співпраці простішим та ефективнішим.

Виходячи за межі академічних кіл, суспільство все частіше шукає науку для вирішення найактуальніших сучасних соціальних викликів, і якщо ми збираємося зіткнутися зі складними проблемами здоров'я, старінням населення та цифровою трансформацією світу, нам потрібна наука, яка швидше, більш відкрита, більш надійна та більш значуща для громадян.

Тому пропонуємо інструменти для спільного написання наукових статей:

ASCII doctor – це текстовий редактор та інструмент для конвертації документів у інші формати (так званих backends), включаючи HTML5, DocBook & та інші.

Asciidoctor також має екосистему розширень, конвертерів, плагінів для збирання та інструментів, які допоможуть вам створювати та публікувати вміст, написаний на AsciiDoc. Ви можете знайти документацію до цих проектів на https://docs.asciidoctor.org .

На додаток до запуску на Ruby, Asciidoctor можна виконувати на JVM за допомогою AsciidoctorJ або в будь-якому середовищі JavaScript за допомогою Asciidoctor.js.

Asciidoctor надає вбудовані перетворювачі для трьох вихідних форматів за замовчуванням: HTML 5DocBook 5 та сторінка довідника (скорочення від сторінки вручну). Додаткові конвертери, такі як PDF та EPUB 3, надаються окремими дорогоцінними каменями. Asciidoctor також пропонує нестандартний HTML-вміст із таблицею стилів за замовчуванням та вбудованими інтеграціями, такими як Font Awesome (для піктограм), highlight.js, Rouge та Pygments (для виділення джерел) та MathJax (для STEM обробка).

Atlas – платформа для спільного написання документів з потужною системою контролю версій та внесених змін. За допомогою Atlas ви можете:

  • Пишіть у візуальному редакторі або на одній з трьох мов розмітки: AsciiDoc, HTMLBook або DocBook XML
  • Створюйте EPUB, PDF та HTML з одного набору вихідних файлів
  • Скористайтеся перевагами інфраструктури Git, що дозволяє контролювати версії та співпрацювати

Редагування середовищ

Atlas підтримує два режими онлайн-редагування: візуальний редактор та редактор коду.

У візуальному редакторі Ви пишете в онлайн-середовищі, схожому на традиційний текстовий процесор. Цей редактор надає Вам панель інструментів із усіма стандартними інструментами форматування та дозволяє писати в чистому середовищі, надаючи при цьому базову структуру документів, необхідну для побудови вашого проєкту..

Ви отримуєте добре сформований HTML5-зокрема, HTMLBook, наш відкритий стандарт для написання книг (або книгоподібних проектів) у HTML.

Якщо ви вважаєте за краще писати за допомогою мови розмітки, ви можете скористатися редактором коду. У цьому режимі розмітки тексту можна використовувати HTMLBook, DocBook XML або AsciiDoc (мова, подібна до Markdown, але більш надійна для подання складної інформації). Усі ці мови можуть бути створені для всіх чотирьох вихідних форматів.

Створення всіх форматів з єдиного джерела

Як і Інтернет, Atlas відокремлює вміст від презентації. Після того, як ви написали свій матеріал, Ви можете "вбудувати" його у формати публікації та поширити, які використовуються у виробництві в O'Reilly: PDF або EPUB. На сторінці «Налаштувати» просто перетягніть файли в тому порядку, у якому ви хочете, щоб вони відображалися у списку «Збірка вмісту», натисніть «Зберегти», а «Атлас» обробляє решту.

Набір з темами

Проекти в Atlas набираються з використанням "тем" - повних таблиць стилів, написаних CSS та XSL, характерних для серії О'Рейлі, до якої належить заголовок. Це гарантує, що кожен титул O'Reilly буде професійно і послідовно оформлений, без необхідності набирати його окремо. Редакційний та виробничий персонал O'Reilly надасть власний шлях до тем серій книг O'Reilly.

Вміст, що зберігається в Git

Проекти Atlas базуються на сховищах Git. Git - це потужна система контролю версій, яка відстежує кожну зміну у вашому вмісті, хто це зробив і коли. Відстеження проекту за допомогою Git означає, що ваш вміст безпечний і, за необхідності, може бути повернутий до попередньої версії та забезпечує функціональні можливості для бездоганних інструментів співпраці.

Детально з керівництвом платформи Atlas можна ознайомитись за посиланням: https://docs.atlas.oreilly.com/index.html#what-is-atlas-DNIRua

Authorea – це online інструмент для спільної роботи, який дозволяє дослідникам писати, цитувати, співпрацювати, розміщувати дані і публікувати. Authorea був описаний як «Google Docs для вчених». З 2018 року належав до комерційної видавничої компанії Wiley - Atypon.

Authorea дозволяє дослідникам писати документи разом і прикріплювати посилання, малюнки, дані і вихідний код. Спільне редагування (кілька людей редагують документ одночасно), автоматичне форматування цитування, відстеження змін і можливість зробити будь-який документ загальнодоступним або повністю приватним.

Authorea є частиною руху за відкриту науку і підтримує публікацію з відкритим доступом для академічних досліджень та вільний доступ до даних досліджень. Безкоштовна версія сервісу допускає необмежену кількість загальнодоступних документів, публічне сховище (для малюнків, даних, коду та інших допоміжних матеріалів) і необмежену кількість співавторів (співавторів) для одного документа. Публічні документи доступні для читання всім.

Authorea також підтримує приватний лист: документ і всі його вкладення можуть бути конфіденційними, видимими тільки для співавторів. Безкоштовна обліковий запис дозволяє користувачу створити один безкоштовний приватний документ, а інші доступні по платній підписці.

Authorea також підтримує робочі процеси препринта. Authorea об'єдналася з bioRxiv, щоб автори могли відправляти препринти безпосередньо на bioRxiv з Authorea в 2017 році. Крім того, платформа хостингу для огляду препринтів PREreview була створена з використанням технічної інфраструктури Authorea.Вікіпедія site: buildwiki.ru.

Draft – програмне забезпечення для контролю написання і спільної роботи над однією статтею.

Проекти документів можна легко опублікувати в Wordpress, Tumblr, Ghost, Svbtle, Blogger, Twitter, LinkedIn, Basecamp і навіть Mailchimp з середини Draft. Перейдіть у Налаштування -> Місця для публікації. Після цього біля ваших документів з’явиться кнопка «Опублікувати».

Детальний опис про програму можна знайти за посиланням: http://docs.withdraft.com/

Fidus Writer – це онлайн-редактор LaTeX для спільної роботи, спеціально створений для вчених, яким необхідно використовувати цитати і / або формули. Редактор фокусується на утриманні, а не на макеті, так що з тим же текстом ви можете згодом опублікувати його кількома способами: на веб-сайті, у вигляді друкованої книги або у вигляді електронної книги. У кожному разі ви можете вибрати один з декількох макетів, придатних для вибору.

Pensoft Writing Tool - сервіс для спільного написання статей, рецензування та публікації результатів досліджень.

ARPHA дозволяє користувачам створювати власне видавниче рішення для управління та розміщення журналів, книг, конспектів конференцій, матеріалів та інституційних документів.

ARPHA - це технологічно прогресивна платформа, придатна для широкого спектру дослідницьких результатів, включаючи журнали з відкритим доступом, книги, конспекти конференцій, матеріали, інституційні документи та звіти.

Незалежно від того, чи є ви вченим суспільством, університетською пресою або незалежним видавцем, який прагне претендувати на помітне місце у сучасному все більш конкурентному високотехнологічному видавничому ландшафті, ARPHA може допомогти вам побудувати ідеальний простір для ваших наукових досліджень!

Typewrite – багатофункціональний редактор тексту, спеціалізований під використання розробниками прикладних і веб-програм, веб-сайтів. Програма розрахована на максимальне спрощення операції по редагуванню тексту, простота інтерфейсу дозволить швидко налаштувати редактор під потреби користувача.

До особливостей редактора Typewriter слід віднести:

  • простота редагування текстів за рахунок використання множинних курсорів, макросів і vi-режиму (запускається при натисканні «Ctrl + [» зі звичайного режиму).
  • Підсвічування елементів коду, автодоповнення тексту, що вводиться.
  • Сніппети зменшують обсяги тексту, що набирається.
  • Налаштування спрощується за рахунок використання файлів налаштувань - настройки застосовуються відразу при збереженні змін, це стосується всіх налаштувань, включаючи сніппети, колірні схеми, файли підсвічування синтаксису.
  • Параметри настройки шукаються простим текстовим пошуком в файлі налаштувань - не треба пересуватися по діалогових вікон, щоб знайти потрібні пункти налаштувань.
  • Можливий текстовий пошук по довідкових матеріалів, результатів пошуку команд і файлів. Так само виручає кнопка F1 і текстовий пошук по вкладці довідки.
  • Вивчення звичайного режиму редактора спрощується за рахунок пошуку по пунктам меню за допомогою Ctrl + Shift + P.
  • Щоб користувачеві не довелося створювати проект тільки заради відображення дерева файлів, роль проекту грає поточна папка редактора.
  • Є безліч способів перейти на потрібну папку, реалізовано швидке переміщення на попередні папки-проекти за допомогою Ctrl + Shift + G.
  • Якщо потрібні специфічні настройки для папки-проекту, то просто створюється файл настройок в цій папці (за допомогою окремого пункту меню).
  • Редактор прагне до принципу: встановив - почав працювати, не витрачаючи вр

Writefull – сервіс для академічного письма, з автоматичним виправленням граматичних помилок та корекцією структури речень. Призначений для дослідників, що працюють в академічних колах, для написання пропозицій за зразком академічного письма.

Він використовує мовні моделі, навчені на тисячах журнальних статей, щоб ваш лист виглядав як академічний. Writefull безкоштовний для дослідників, але якщо ви керуєте установою або є видавцем, вам доведеться заплатити за план підписки.

Дослідники можуть безкоштовно використовувати Writefull в Microsoft Word Web або в настільній версії. Крім того, Writefull також є в мережі, але підтримує тільки такі документи, як DOC, DOCX і TEX.

А якщо ви використовуєте Overleaf, популярний редактор LaTeX, Writefull можна легко інтегрувати. На закінчення, Writefull - одна з кращих безкоштовних альтернатив Grammarly, якщо ви дослідник в академічному світі. Доступні для вчених: веб-додаток, інтеграція LaTeX.

Пов'язані питання

Найкращі англомовні блоги про науку

Data management plan для наукових досліджень

CC GRANT TRACKER комплексна обробка заявок та управління грантами

Як зареєструвати та отримати постійний ідентифікатор вченого ORCID

Цифрові інструменти для